Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти (ХРЦОЯО) 23 та
30 березня 2013 року проводить пробне зовнішнє незалежне оцінювання
(пробне ЗНО).
Відповідальними за організацію харчування дітей у навчальних закладах незалежно від їх підпорядкування, типів і форм власності є керівники цих закладів. Тому їм необхідно знати різні нюанси організації харчування учнів, зокрема пільгових категорій.
В оздоровчому сезоні 2011 року в Україні в закладах
оздоровлення і відпочинку для дітей виникло 4 спалахи інфекційних захворювань,
під час яких постраждало 160 осіб, в тому числі 149 дітей. Виникненню і
розповсюдженню спалахів сприяли порушення вимог санітарного законодавства у
частині, що стосується належної організації харчування, низької якості
продуктів харчування, відсутність супровідних документів, що підтверджують їх
якість та безпечність, допущення до роботи працівників без проходження в
повному обсязі профілактичних медичних оглядів,низький рівень професійної підготовки персоналу, тощо.
Внашій області
на даний час залишається напруженою ситуація по захворюваності на гострі
кишкові інфекції. Показники захворюваності вище, ніж по Україні, в поточному
році вже зареєстровано 2581 випадок, серед захворілих більше половини діти.
З 1 січня 2012 року розпочато
реєстрацію на ЗНО-2012. Для допомоги абітурієнтам ХРЦОЯО до загальноосвітніх
навчальних закладів передано інформаційні бюлетені для кожного випускника. Крім
того, організовано 42 пункти реєстрації у 16 містах областей обслуговування
ХРЦОЯО: Полтавська область – м.м. Полтава, Кременчук, Лубни, Миргород; Сумська
область – м.м. Суми, Глухів, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка; Харківська
область – м.м. Харків, Балаклея, Ізюм, Красноград, Куп’янськ, Лозова.
Проблеми дітей, які мають порушення поведінки та пов'язані з ними труднощі у навчанні, у наш час є особливо актуальними. Постійно збуджені, неуважні, непосидючі й галасливі, — такі діти приковують до себе увагу вчителя, якому необхідно стежити, щоб вони спокійно сиділи, виконували завдання, не заважали однокласникам. Ці школярі на уроці постійно зайняті своїми справами, їх важко втримати на місці, змусити вислухати завдання і, тим більш, виконати його до кінця. Вчителя вони «не чують», все гублять, все забувають. Вони є «незручними» для вчиелів завдяки своїй надмірній активності й імпульсивності. Та оскільки сучасна школа являє собою систему норм, правил, вимог, що регламентують життя дитини, то можна говорити про існуючу систему навчання, як про непристосовану до роботи з гіперактивними дітьми.
Розпочалися літні канікули і нам, дорослим – вчителям,
батькам, необхідно продумати, як організувати вільний час дітей, щоб виключити
трагедії на водних об’єктахта в інших
міцях відпочинку.