Найголовніше заохочення і найсильніше (та не завжди дійове) покарання в педагогічній практиці - оцінка. Це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури. В. Сухомлинський
Чергове засідання Школи молодого вчителя відбулося 21 березня 2014 року на базі Хомутецької ЗОШ І-ІІІ ступенів за темою: «Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів». Засідання проходило у вигляді семінару-практикуму, на якому присутні мали змогу під час педагогічних читань теоретично розглянути усі аспекти сучасного уроку, а також практично сконструювати різні за типами уроки.
Директор Хомутецької школи Аршинова В.М., заступник з навчальної роботи Перетята В.В. та заступник з виховної роботи Гришко В.Б. привітно зустріли учасників семінару та презентували напрями та результативність діяльності навчального закладу.
Практичну цінність для молодих педагогів мав урок у 11 класі вчителя інформатики Деркача С.В. за темою «Підсумковий урок по темі «Мультимедія». На уроці світової літератури вчитель Харченко І.В. майстерно і творчо у тісній співпраці з одинадцятикласниками розкрила перед учасниками засідання життєвий і творчий шлях японського письменника Ясунорі Кавабата. Урок вразив присутніх своєю духовністю та інтегрованістю і мав інноваційний характер.
Вчитель Макаруша О.А. на уроці фізики обравши тему уроку «Око. Вади зору. Окуляри» показала змістовний урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при розв’язуванні задач. На уроці з фізичної культури по темі «Волейбол» вчитель Петлюх О.С. використовував різні форми й методи навчання, зробив заняття цікавим і корисним для учнів.
За «круглим столом» молодим вчителям були надані методичні рекомендації, обговорені відвідані уроки. Метою діяльності Школи молодого вчителя є сприяння підвищенню фахового рівня, розвиток творчого потенціалу вчителя, удосконалення майстерності, озброєння новітніми знаннями, методикою та технологією навчання. Методист РМК Гурина В.М. сплановує роботу, щоб створити для молодих вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити, розвивати ініціативу та новаторські педагогічні пошуки. Вкотре молоді слухачі Школи молодого вчителя збагатили свій досвід і отримали заряд позитивних емоцій від творчого спілкування. Районний методичний кабінет дякує адміністрації навчального закладу та вчителям за організацію та активну участь у роботі районного засідання Школи молодого вчителя.
|