18 квітня Петрівцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів тепло
зустрічала вчителів початкових класів, учасників районного семінару-практикуму .
Одним з головних завдань,
поставлених Державними стандартами початкової освіти, є збудити і виявити
самостійні і творчі здібності дитини, сформувати її особистість, навчити
мистецтва жити. Для реалізації цих завдань педагогічний колектив Петрівцівської
школи шукає гнучкі форми організації навчання, шляхи вдосконалення методики
проведення уроку. Адже кожен учитель мріє
про те, щоб навчання на його уроках було цікавим для учнів.
Як зробити урок
цікавим?
Чи всі уроки можуть бути цікавими?
В чому джерела інтересу? Ось ті питання які
обговорювались на семінарі, по яких ділилися досвідом роботи Тамара Петрівна
Коновал та Наталія Петрівна Саприкіна з колегами.
Враховуючи вік учнів, їх фізичний та розумовий
розвиток, готовність дітей до певних видів праці, об’єктивні можливості змісту
навчальних предметів, вчитель має використовувати, раціонально поєднувати
індивідуальні і фронтальні види роботи, впроваджувати групові форми виконання
завдань, інтерактивні технології
Основна мета інтегрованого навчання в початковій школі
полягає в стимулюванні здорового навчального та індивідуального розвитку дітей.
Матеріал чинних програм
та підручників початкової школи дозволяє об’єднувати близькі за змістом теми,
поняття з різних предметів для формування у школярів цілісного уявлення про
явища, події, світ в цілому.
|